Enova Amazon

Enova Amazon – integracja możliwa dzięki wykorzystaniu platformy SaaS: ErpBox!

Sprzedaż internetowa to zajęcie pasjonujące, w szczególności dla osób początkujących, jednak osoby prowadzące własne firmy zmagają się już z większym natłokiem pracy, często także przemęczeniem i brakiem czasu wolnego. My jednak nie zniechęcamy do prowadzenia tejże działalności – a wręcz przeciwnie: zachęcamy do jej rozpoczęcia lub też kontynuacji, przy wykorzystaniu profesjonalnych narzędzi. Należą do nich specjalistyczne programy, których działanie oparte jest na automatyzacji sprzedaży i wyręczaniu właściciela firmy w wielu czynnościach.

ErpBox – wielokanałowość oraz integracja Enova Amazon

Narzędzia pomocne w automatyzacji sprzedaży polecane są zarówno początkującym, jak i sprzedażowym wyjadaczom. Wybór takiego programu należy jednak dobrze rozważyć, najlepiej testując go przez jakiś czas lub zapoznając się z opiniami użytkowników. Szczególnie polecaną platformą do automatyzacji sprzedaży jest ErpBox – narzędzie bardzo intuicyjne i stale dopasowywane do potrzeb sprzedawców.

Dzięki platformie SaaS – ErpBox – właściciele małych i dużych firm są w stanie zwalczyć konkurencję, wyeliminować błędy, zaoszczędzić czas i pieniądze. Wszystko to dzięki dostępnym integracjom z wieloma sklepami internetowymi oraz przystępnym zarządzaniem wieloma kanałami sprzedaży. Obsługa kont i zarządzanie wszystkimi ogłoszeniami sprzedażowymi możliwe jest, poza Amazonem, na takich kanałach sprzedaży jak eBay, Allegro, Morele, Empik, Real.de oraz Ceneo KUP TERAZ. Jeśli integracja z jakimś sklepem nie jest dostępna, możesz się z nami skontaktować i pozostawić wszystko w naszych rękach. Chętnie poszerzamy ErpBox o nowe kanały sprzedaży oraz nowe możliwości!

Skoro mowa o zaletach i możliwościach – warto wymienić przynajmniej niektóre z nich.

Używając ErpBox, Ty jako sprzedawca, nie musisz logować się oddzielnie na każde konto. Na Twoim profilu, w jednym miejscu, znajduje się duża baza w której znajdziesz wszystkie swoje ogłoszenia, pochodzące ze wszystkich kont sprzedażowych, których jesteś właścicielem. Odszukanie danego ogłoszenia nie sprawi Ci najmniejszego problemu, z łatwością też wystawisz ogłoszenia – za pomocą jednego tylko kliknięcia Twoje ogłoszenia mogą pojawić się na wielu kanałach w bardzo krótkim czasie. Również pobieranie wszystkich danych odbywa się ekspresowo: ich aktualizacja trwa 5-10 minut, w dodatku bez dodatkowych opłat. Różne firmy to różne potrzeby, dlatego twórcy ErpBox umożliwili dostosowanie systemu do potrzeb użytkownika. W platformę ErpBox został wbudowany również Menedżer Aukcji, który automatycznie odpowiada na zapytania klientów oraz informuje ich o stanie wysyłki, lub też powiadamia kurierów o wysyłce czy umożliwia samoczynny druk listów przewozowych. Przedsiębiorcy, dla utrzymania biznesu na wysokim poziomie, chętnie podejmują się nowych wyzwań. W przypadku zajmowania się sprzedażą w sieci, jest to poszerzenie sprzedaży przy wykorzystaniu portalu Amazon, na którym zakładają nawet do kilkudziesięciu kont. Obsługa tylu kont pochłaniałaby wiele czasu i energii, gdyby nie moduł dodatkowy dla oprogramowania WebB2B dla programu księgowego Enova. Platforma ErpBox zintegrowana z programem magazynowo-fakturowym, umożliwia eliminację wszystkich błędów które mogłyby powstać, robiąc rozliczenia powiązane ze sprzedażą Amazon.

Z całą pewnością, orzec można jedno: integracja Enova Amazon w oparciu o ErpBox, to dla zmęczonych i zapracowanych sprzedawców duże ułatwienie! Więcej na temat integracji Amazon Enova ErpBox dowiesz się tutaj: https://enovab2b.pl/pl/moduly/sprzedaz-multichannel-allegro-amazon-ebay/.